zondag 29 januari 2012

week 3 en mannenkaarten

hallo allemaal,

vandaag weer even lekker aan de scrap geweest.
de sketch van de week heb ik gebruikt
voor een foto van een mooi cado.....
een mooie blouse die ik zomaar van Annemieke kreeg
toen we lekker even aan het stad-te (raar woord)
waren in Gouda.
het label was gewoon te mooi om weg te gooien, toch?


verder moest ik vandaag echt even twee mannen kaarten maken.
Eén voor mijn broer die 56 is geworden en één voor
een neef die afstudeerde.
Ik blijf het altijd moeilijk vinden......een mannenkaart.
gelukkig plaatsen juist Terese op het scrapotheekforum
een echte mannen-kaart-lift dus dat kwam goed uit.
Ik heb hem dan ook enorm gelift!

bedankt voor je bezoekje en tot volgende week.
ben al bezig met de sketch maar is nog niet helemaal klaar.

groetjes,




2 opmerkingen:

  1. leuk die mannenkaarten :) en bedankt voor je reactie op mn kastjeperdag#2log :) hahahaha ja hoor, dat durf ik wel te laten zien die rommel ;)

    BeantwoordenVerwijderen

heel leuk als je een berichtje achterlaat......