zaterdag 26 mei 2012

nieuwe fiets

Hallo allemaal,

Ik moest even geduld hebben maar toen kreeg ik dan
toch het telefoontje dat mijn nieuwe fiets klaar stond.
Na een proefritje mocht hij mee naar huis.
Ik ben er echt superblij mee!
En hij fietst heerlijk.

Natuurlijk gelijk de sleutelhanger eraan!
Omdat ik de dagelijkse boodschappen voortaan ook met mijn fiets ga doen
(was ontzettend verwend / gewend aan een auto voor de deur)
Wilde ik graag een grote stoere mand.
Op deze fiets zit een dubbele standaard en
een stuurslot zodat het stuur niet om kan klappen
als je hem parkeert.
Hoop op veel fijne kilometers
zonder lekke banden want daar heb ik echt een hekel aan! :)







Allemaal een fijn pinksterweekend!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

heel leuk als je een berichtje achterlaat......