vrijdag 11 mei 2012

nieuwe foto

hallo allemaal,

't Is echt veel te lang geleden dat ik hier iets plaatsten.
Maar druk druk druk met van alles......
toch ook wel wat gescrapt maar dat kan ik nog niet laten zien.
is een cadootje voor iemand en het zou niet leuk zijn als
zij of iemand anders het al op mijn blog ziet.
Dus dat hebben jullie nog tegoed.

verder werd het toch echt tijd voor een nieuwe, ietwat 's zomerse foto.
maar de zomer laat op zich wachten en ook het juiste moment.
Wil toch echt een foto met de hondjes en dan moet er net
één van de familieleden bij zijn die zin heeft om die foto dan te maken.
En ineens was dat moment er.
Doobey en Shadow helemaal geobsedeerd door de zwanen,
liggen en zitten eindelijk even samen stil.
(en dat gebeurd echt niet vaak)
Dus moeders er snel bij op de steiger en .....
dank je wel Joost voor het maken van de foto!

Nu moet ik hem nog hier krijgen van mobiel, via computer,
op mijn blog en gelijk ook als avatar hier en daar.
Dus nog heel wat te doen...... haha
Hoop dat het gaat lukken.




1 opmerking:

  1. leuke foto Martine en wat een leuke en lieve honden heb je!!

    fijn weekend,
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen

heel leuk als je een berichtje achterlaat......