zondag 7 oktober 2012

eindelijk.......

weer eens lekker creatief bezig geweest.
 
Op het scrapotheek forum waren er gisteren en vandaag
veel activiteiten voor de WCMD
world card making day
Voor mij was dat net het duwtje in mijn rug om
mijn scrapspulletjes weer eens te voorschijn te halen.
 
Eén van de opdrachten was het maken van een
never ending card.
die kaart heb ik gemaakt voor Laura
die een jaar in Amerika is en best een groetje uit Holland
kan gebruiken.
 



Een kaart waar dus geen einde aan komt, je kan hem
eindeloos door blijven draaien.
ga zo nog even terug naar het forum want er was nog
veel meer leuks.......
 
groetjes,



 


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke opdracht was dit he? Ik vind jouw uitwerking heel mooi. Leuk in dat Hollandse thema. De fiets is ook mooi erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, daar ben je weer. Had je al gemist in Blogland! Wat een leuke kaaart heb je gemaakt, super leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja.... en 1 van die jarige was ik :)
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen

heel leuk als je een berichtje achterlaat......