maandag 1 juli 2013

we zijn er weer of toch nog niet (helemaal)??

Tja, en dan gaat ineens blogger veranderen.
Was natuurlijk al heel lang aangekondigd.
Maar met dat soort dingen heb ik toch echt de hulp van Annemieke nodig!
 
Blogger is nu dus Bloglovin geworden.
En of het echt werkt zullen we gaan zien.
 
Zelf ben ik hier een poosje niet echt actief geweest.
Mede door de omstandigheden maar ook het feit
dat de computer ermee stopte.
En ook echt definitief mee stopte!!!
 
We hadden nog wel een mini lap topje maar ik kon geen foto's
plaatsen, niets!
Nu ook nog even niet want al mijn eigen bestanden en foto's
moeten nog op de nieuwe pc overgezet worden.
(weer zo'n klusje waar ik hulp bij nodig heb)
 
Dus ik hoop snel weer een gezellig berichtje te plaatsen .....
met foto's
van de dingetjes die ik toch wel gedaan heb de laatste tijd.
Want creatief bezig zijn is voor mij ook een
soort van therapie.
 
Hopelijk tot snel!
 


2 opmerkingen:

  1. succes! zal vast wel goed komen en zie ik binnenkort wel iets van je verschijnen.
    fijne dag verder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn je weer te zien in Blogland, Martine!

    BeantwoordenVerwijderen

heel leuk als je een berichtje achterlaat......