vrijdag 8 november 2013

card-ridges cricut

Even iets heel anders:
 
Ik had een cricut machine die er helaas mee stoptte.
Gelukkig kon ik van een forumlid zo'n zelfde cricut overnemen.
Ik dus heel blij.
Maar er zaten twee card-ridges bij die ik al had.
Zij wilde graag alles in één koop weg doen en zodoende
wil ik nu vragen of ik iemand blij kan maken met
de volgende 3 card-ridges (1 die ikzelf niet meer gebruik)
 

Ze zijn volledig met boekjes
 


het gaat dus om George and Basic Shapes:


 
Jasmine:

Opposites Attract:
 
 
(als je op de foto klikt kan je de foto beter bekijken)

Ik wil er echt niet de hoofdprijs voor te hebben.
Vind het fijner als er iemand nog plezier van heeft,
anders staan ze hier ook maar in de kast.
 
Voor een leuk verassings vlopje  met verzendkosten
kunnen we het best eens worden.
 
Hoor het graag als je interesse hebt.
Wie het eerst komt......
 
Groetjes en nog een fijn weekend,
 


 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

heel leuk als je een berichtje achterlaat......