woensdag 21 augustus 2013

gewonnen!

Net voordat we op vakantie gingen kreeg ik het bericht dat ik had gewonnen!
 
Op het blog van Lynda: een klein stukje van mij,
kon je een super leuke en fijne doek winnen
van de Olijverie.
Dus na onze vakantie lag er een gezellig pakje op me te wachten.
 
het is een hamamdoek van 100% hydrofiel katoen.
dus die droogt heerlijk goed af!
Ik kreeg er ook nog een kortingscode bij voor de verdere spulletjes van
de Olijverie.
Helemaal leuk!
dank je wel Lynda!
 

 
Op de site kun je echt heerlijke dingen vinden om jezelf of een ander
eens heerlijk te verwennen.
 
Een echte verwenwinkel met bijzondere verzorgingsproducten.
 
Volgende post zal ik jullie nog even mee laten genieten
van onze vakantie!
Want we hebben genoten.
 
Groetjes en tot snel!
 
 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

heel leuk als je een berichtje achterlaat......