dinsdag 20 augustus 2013

lekker dagje dicht bij huis

mijn vriendin en ik hadden een dagje uit gepland.
Maar omdat het snikheet was al heel de week
(eind juli)
bedachten we dat we veel beter dicht bij huis konden blijven.
Geen snikhete treinreis of zoeken naar parkeerplaats
in een vreemde stad, gewoon lekker makkelijk.
We doen het per slot van rekening voor ons plezier...
een dagje uit!
 
Dus gingen we naar Gouda.
Voor lezers misschien toch ver of zelfs heel ver maar
bij ons huis vandaan maar een km of 8.
En dat is te overzien, haha.
 
We hebben niet de toerist uit lopen hangen want ook
daar was het veels te warm voor.
Nee hoor we waren beide op zoek naar een luchtige korte broek
en scoorde wel 3 paar schoenen in een zaak
waar ze net de afgeprijsde schoenen nog een keer korting gaven.
Helemaal leuk.
 
En natuurlijk strandde we op een terrasje
bij Gewoon Gouds.
Echt een aanrader, heerlijk eten voor een leuk prijsje.
En we hebben genoten....
reken maar!
 
Ik zal jullie even mee laten genieten:
 
 
Sorry ik had al één hapje genomen.
Heerlijk pisoletje Spicy Kip
(met een gratis glas water, hihi)
 
 
En de sorbets.........?
Wat moet ik daar over zeggen?
Gewoon niets!
Kijk maar ....

Dit is toch gewoon......té lekker???
 
Kortom, je hoeft het niet ver te zoeken
om een heerlijk ontspannen dagje uit te hebben.
Nicoline, 't was super!
 
Volgende keer zoeken we het wel wat verder op,
want dat staat nog wel in de planning.
 
Leuk dat je even langs kwam.
Groetjes,
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

heel leuk als je een berichtje achterlaat......